


Zpět na detail čísla
Číslo 11 / 2012
20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
Datum: 5. 11. 2012
/ František Bělohlávek / Grada Publishing 2012, 160 s., 199 Kč /

Jak efektivně komunikovat s intrikánem, detailistou či s plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky a jak reagovat na jejich tvrzení? Druhé rozšířené vydání této publikace je určeno zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni, kteří chtějí úspěšně zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Oblíbená knížka přibližuje pět nových typů: stoupence, negativistu, rozhodného popletu a váhavého. U všech dvaceti typů lidí najdeme nejen rady pro nadřízené či kolegy dotyčného člověka, ale nově také vybrané postupy či techniky, které mohou jemu samotnému zvládat své slabé stránky.
Další články v tomto čísle
- Pořád se něco děje
- Zkreslení informace skrze filtry aneb skutečně vnímáme objektivně?
- Marie Bártová: Všechno má svůj důvod
- Mýty a fakta o hygienické dezinfekci rukou
- Hygiena a protiepidemické režimy v Nemocnici Strakonice, a. s.
- Čím se řídit při sestavování dezinfekčního řádu?
- Je intenzivní péče bezpečná?
- Piercing v dutině ústní
- Hojenie brušnej laparostómie s využitím V.A.C.® terapie
- Centrální sterilizace ve FN Hradec Králové